Lai veiksmīgi īstenotu mūsu misiju “Valsts valodas attīstības, ilgtspējas un kvalitātes veicināšana”, Valsts valodas centra prioritāte ir veidot atvērtu vidi sadarbībai.

 

MŪSU PAMATPRINCIPI SADARBĪBAI AR KLIENTIEM

  • Profesionalitāte – esam kompetenti, objektīvi un spējīgi piedāvāt klientam piemērotāko risinājumu, ievērojot konfidencialitāti un normatīvos aktus;
  • Kvalitāte – ievērojam labas pārvaldības principus, esam precīzi, kā arī rūpējamies par sabiedrības sniegtās informācijas drošību un aizsardzību;
  • Atbildība – uzņemamies atbildību par savu darbu un sniegtajiem pakalpojumiem, piemērojam pamatotas prasības klientam, izvērtējot lietderību, kā arī nodrošinām vienlīdzīgu un taisnīgu attieksmi pret katru klientu;
  • Pieejamība un elastība  – nodrošinām ērtu pieeju pakalpojumiem un konsultācijām dažādos saziņas kanālos, pielāgojamies nestandarta situācijām un klienta vajadzībām, rodot risinājumu sadarbībai.
  • Savstarpēja cieņa  – esam pieklājīgi, atvērti jautājumiem un virzīti uz sadarbību.

Veicot darba pienākumus, ievērojam Ētikas kodeksu un Klientu apkalpošanas standartu.