Lai veiksmīgi īstenotu mūsu misiju “Valsts valodas attīstības, ilgtspējas un kvalitātes veicināšana”, Valsts valodas centra prioritāte ir veidot atvērtu vidi sadarbībai.
MŪSU PAMATPRINCIPI SADARBĪBAI AR KLIENTIEM
- Profesionalitāte – esam kompetenti, objektīvi un spējīgi piedāvāt klientam piemērotāko risinājumu, ievērojot konfidencialitāti un normatīvos aktus;
- Kvalitāte – ievērojam labas pārvaldības principus, esam precīzi, kā arī rūpējamies par sabiedrības sniegtās informācijas drošību un aizsardzību;
- Atbildība – uzņemamies atbildību par savu darbu un sniegtajiem pakalpojumiem, piemērojam pamatotas prasības klientam, izvērtējot lietderību, kā arī nodrošinām vienlīdzīgu un taisnīgu attieksmi pret katru klientu;
- Pieejamība un elastība – nodrošinām ērtu pieeju pakalpojumiem un konsultācijām dažādos saziņas kanālos, pielāgojamies nestandarta situācijām un klienta vajadzībām, rodot risinājumu sadarbībai.
- Savstarpēja cieņa – esam pieklājīgi, atvērti jautājumiem un virzīti uz sadarbību.
Veicot darba pienākumus, ievērojam Ētikas kodeksu un Klientu apkalpošanas standartu.